Jade Fever
Following Robin Bunce, his wife Claudia and their partner Alan Qiao as they operate jade mines in the Cassiar Mountains, British Columbia, to cope with the growing demand for the stone.
Got A Rope
Claudia, Robin and the crew scramble to get their heavy equipment up a mountain before rising rivers make it impossible to get to the mining claim.
The crew tries to get their machinery across surging rivers to set up their new jade mine atop Wolverine Mountain. But Robin and son Josh are at loggerheads.
Robin tries to defy the laws of physics to get a massive new bunkhouse to their Wolverine claim. Plus, a serious accident shocks Jade City.