BOFURI
Defense and First Battle
Convinced by her friend Risa to try "NewWorld Online", Kaede begins her VRMMO adventure by going all-in on defense because she doesn't want to get hurt.
After Maple gets nerfed, her and Sally do some exploring before challenging the dungeon that leads to the second level. Can they clear it in time for the second event?
Though Maple and Sally get off to a clumsy start in the second event, their tenacity and teamwork is rewarded in more ways than one.
Maple and Sally make new friends and fall into more trouble as the second event winds down. But to reach their goal of 20 medals, they may have to resort to PvP.
Maple leaps at the chance to create a guild and searches for a place to call home. But to compete in the upcoming event, they'll need to recruit more help.