Dead Dead Demons Dededede Destruction
As the world is threatened by the sudden appearance of a mysterious alien mothership, best friends Kadode Koyama and Oran "Ontan" Nakagawa face existential questions, learning adulthood's complexities and that the true threat may not be from above.