Agents of S.H.I.E.L.D. Boom
S4, A13: Daisy, Mace en het S.H.I.E.L.D.-team moeten een explosieve Inhuman in bedwang houden. Coulson en Mack komen oog in oog te staan met Radcliffs inspiratie voor Aida.