Drive with a Dead Girl
S2, A8: Donna en James vragen zich af waarom Maddy zo plotseling is vertrokken. Norma’s moeder komt met het nieuws dat ze met een nieuwe man is getrouwd, Ernie Niles. Cooper vertelt Leland dat ze Ben Horne hebben gearresteerd voor de moord op Laura.