Buffy the Vampire Slayer Dubbelgangerland
S3, A16: Terwijl ze een magische spreuk uitspreken om Anya te helpen haar krachten te herwinnen, roepen Willow en Anya per ongeluk Willow's kwaadaardige tweelingbroer, een vampier, op uit een alternatief universum.