Glee Furt
S2, A8: Sue's moeder, de nazi-jager (een gastrol van Carol Burnett), komt langs in Lima om haar meiden te zien. Kurt neemt een belangrijk besluit als hij tot het uiterste gedreven is en Finn en Rachel zetten een grote stap. Met de nummers: Ohio, Marry You, Sway en Just The Way You Are.