Buffy the Vampire Slayer Het meisje van dit jaar
S4, A15: Als Riley samen met Buffy op jacht gaat naar een van de creaties van het Initiatief, Adam, waakt Faith op uit haar coma en merkt dat ze nog een laatste geschenk heeft gehad van burgemeester Wilkins.