S5, A4: Een heel appartementencomplex moet in quarantaine als er een epidemie uitbreekt van een dodelijk virus. De politie volgt een spoor dat zou kunnen wijzen op bioterrorisme, en Will komt gevaarlijk dicht bij de verdachte.