March 8, 1983
S3, A13: Elizabeth en Paige gaan op reis en komen in een verraderlijk gebied terecht. Na een beladen missie zoekt Philip troost op een onverwachte plek. Stans plan om Nina te redden heeft verrassende gevolgen.