PRIVATE PRACTICE Pushing the Limits
S3, A4: Sam, Cooper en Addison behandelen het kind van een dakloze tienermoeder. Violets emoties over haar aanval komen weer boven wanneer ze een zwanger verkrachtingsslachtoffer behandelt. Coopers financiële problemen groeien hem boven het hoofd.