Once Upon a Time Snow Drifts
S3, A21: Terwijl Mary Margaret en David de naamgeving van hun zoon vieren bij een kroning in Granny's Diner, worden Emma en Hook naar Zelena's tijdportaal gezogen en en belanden in het Betoverde Bos van weleer. In hun zoektocht naar de weg terug moeten ze echter voorzichtig zijn en NIETS veranderen, anders riskeren ze het leven van hun vrienden, familie en henzelf.