Buffy the Vampire Slayer Spiraal
S5, A20: Glory realiseert zich eindelijk dat Dawn de Sleutel is en Buffy verrast haar vrienden door te zeggen dat de beste kans om in leven te blijven, is om Sunnydale te verlaten.