Assassins
Robert Rath is de beste huurdoder die er is, maar de erecode en het plichtsgevoel die eens deel uitmaakten van zijn dodelijke carrière, klinken, nu de Koude Oorlog voorbij is en freelance killers de boventoon voeren, kil en hol. Hij wil ermee kappen. Miguel Bain, daarentegen, een gedreven doder, wil de numero uno van zijn schimmige beroep worden door Rath te elimineren. De actie brandt fel en snel los wanneer Rath (Sylvester Stallone) en Bain (Antonio Banderas) als Assassins de ultieme confrontatieaangaan. Julianne Moore vertolkt de sluwe hacker die in hun genadeloze spervuur terechtkomt. Regisseur Richard Donner injecteert zijn verhaal met opwindende adrenalinestoten en voert je mee naar een wereld waar nietvan belang is wie het eerste schot afvuurt, maar wie het laatste overleeft.