Hotel Artemis
Jean 'The Nurse' Thomas (Jodie Foster) is de manager van Hotel Artemis; een geheim en exclusief 'members-only' ziekenhuis voor de gevaarlijkste criminelen ter wereld. Met hulp van assistent Everest (Dave Bautista) verzorgt Jean gewonde huurmoordenaars, bankovervallers, gangsters en andere misdadigers. Binnen de deuren van Hotel Artemis gelden drie regels: géén wapens, géén politie en géén moord.