Incoherence
Een leraar verbergt zijn pornografische tijdschrift voor een studente. Een jogger steelt melk en geeft de krantenbezorger de schuld. Een dronken man zoekt ’s avonds laat wanhopig naar een openbaar toilet. In drie afleveringen ontdekken drie respectabele mannen dat ze zich misdragen.