Jerry & Marge Go Large
Als de gepensioneerde Jerry Selbee een mathematische maas vindt in de loterij van Massachusetts, winnen zijn vrouw Marge en hij meerdere miljoenen in de loterij met het doel hun stadje in Michigan tot leven te brengen. Maar als een egoïstische universiteitsstudent het systeem misbruikt, moet Jerry een manier vinden om het spel voor iedereen eerlijk te maken. Jerry & Marge Go Large, geïnspireerd op het opmerkelijke, waar gebeurde verhaal, en met een sterrencast van onder andere Bryan Cranston, Annette Bening en Rainn Wilson, bewijst dat goede daden nog altijd lonen.