Rising: Operatie Shuri
De levens van de Secret Warriors worden op hun kop gezet als ze aan hun nieuwe missie beginnen: chillen met Shuri, de kroonprinses van Wakanda, en haar laten zien hoe het is om een normale tiener te zijn. Maar niets is normaal wanneer je te maken hebt met één van de slimste en beroemdste mensen van de planeet.