Operation Fortune: Ruse de guerre
De inlichtingendienst Five Eyes recruteert MI6-agent Orson Fortune om de verkoop van een dodelijke wapentechnologie te stoppen. Met CIA-agent Sarah Fidel en filmster Danny Francesco moet hij infiltreren in het netwerk van wapenhandelaar Greg Simmonds om een wereldwijde ramp te voorkomen.