Sugar
In 2008 zijn meer dan een kwart van alle honkbalspelers in de Amerikaanse profliga van Latijns-Amerikaanse afkomst. De 19-jarige Miguel Sugar Santos, een ernstige jongeman uit de Dominicaanse Republiek, wordt getekend door Kansas City.