The Man From U.N.C.L.E.
Het verhaal THE MAN FROM U.N.C.L.E. speelt zich af aan het begin van de jaren zestig, op het hoogtepunt van de koude oorlog, en draait om CIA-agent Solo (Henry Cavill – Man of Steel) en KGB-agent Kuryakin (Armie Hammer – The Social Network). De twee moeten de jarenlange vijandelijkheden opzij zetten en samenwerken aan een missie om een mysterieuze internationale criminele organisatie te stoppen...