The Dink
Dusty ‘de Hamer’ Boyd, een uitgerangeerde proftenniser, kan wel een succesje gebruiken. Om een countryclub van de ondergang te redden en zijn vaders respect terug te winnen moet hij overstag: hij gaat pickleball spelen.