Fountain of Youth
Een meester schatzoeker (John Krasinski) stelt een team samen voor een ongekende missie. Maar om elk gevaar dat op de loer ligt te slim af te zijn, heeft hij iemand nodig die slimmer is dan hij: zijn zus, die hij eigenlijk niet meer spreekt (Natalie Portman).