100 Day Dream Home
Het echtpaar Brian en Mika Kleinschmidt maakt droomhuizen waar voor klanten in Tampa, FL. Zij is de makelaar, hij is de projectontwikkelaar en samen ontwerpen en bouwen ze het perfecte huis vanaf de grond in 100 dagen of minder.
Brian en Mika bouwen voor een stel uit Virginia met uitgevlogen kinderen een huis in Florida. Ze hebben heel verschillende wensen; zij wil kleur en hij droomt van een witte oase.
Een stel schakelt Brian en Mika in voor de bouw van hun droomhuis in Florida. Het team krijgt de taak zijn wens om te entertainen te combineren met haar droom van een vredige oase.
Mika en Brian krijgen de opdracht een huis te bouwen voor een fysiotherapeut met een specifieke wensenlijst. Ze creëren een woning waar de eigenaar nog heel lang van kan genieten.