90 Day Journey: Angela & Michael
Grootmoeder Angela bereidt zich voor om naar Nigeria te vliegen om Michael te ontmoeten.
Angela en Michael worden herenigd in Nigeria, maar komen dan in een gevaarlijke situatie terecht.