Alaskan Killer Bigfoot
Zeventig jaar geleden verjoeg een bloeddorstig bigfootachtig wezen de inwoners van Portlock in Alaska. Nu is een expeditie terug in het verlaten vissersdorp om het land terug te veroveren op het beest dat door de lokale bevolking Nantinaq wordt genoemd.
Een expert op het gebied van bigfoots bestudeert het bewijsmateriaal van het team en concludeert dat het in Portlock wemelt van deze wezens.