American Sports Story
If It's To Be
De jonge Aaron groeit op met hoge verwachtingen en een immense druk voor zijn voetbalcarrière. Wanneer er een tragedie plaatsvindt, komt zijn lot in nieuwe handen terecht.
Aaron wordt geconfronteerd met competitie op het veld en met afleidingen buiten het veld. Hij leert dat de regels anders werken als je onderdeel bent van het team.
Aarons sterrenstatus brengt hem roem, maar hij heeft moeite om de verleidingen te weerstaan en gaat op zoek naar advies bij een vreemde bron.
Patriot Way', Aaron komt weer in contact met een oude liefde en zoekt een gevaarlijke nieuwe vriend.
Terwijl zijn sterrenstatus binnen de NFL stijgt, begaat Aaron een geweldsdelict dat een donkere schaduw werpt over zijn perfecte leventje.