Bad blood
De familie Rizzuto en hun vrienden krijgen te maken met nieuwe vijanden en conflicten. Tegelijkertijd proberen ze hun greep op de drugshandel in Montreal te behouden .
Pacifier
Declan belooft Vito dat het beschermen van de familie Rizzuto altijd zijn hoogste prioriteit zal zijn.
Vito en Declan heroveren hun positie als maffiabazen, nadat ze al hun vijanden hebben uitgeschakeld.