Best Friends Whenever
Shelby wordt bij scheikunde gekoppeld aan De Rob, een erg irritante jongen. Wanneer zij en Cyd erachter komen waardoor hij zo irritant geworden is, willen ze het ongedaan maken, maar dat pakt niet zo goed uit. Naldo en Barry ruziën ondertussen over een film.