Beyond Skinwalker Ranch
Skinwalker Ranch is nu het middelpunt van onderzoeken naar UAP (Unidentified Anomalous Phenomena) en paranormale verschijnselen. Sinds 2020 werken Dr. Travis Taylor en zijn onderzoeksteam onafgebroken om zoveel mogelijk gegevens te verzamelen, analyseren en decoderen. Hun experimenten hebben verbluffende resultaten opgeleverd, maar niet genoeg om het geheim van de ranch volledig te ontrafelen....
Terwijl ze terugkeren naar de Bradshaw Ranch in Sedona, Arizona om een onderzoek te doen naar geruchten over een geheime militaire basis, komen Andy en Paul in een situatie terecht die de hele Beyond Skinwalker missie in het gedrang kan brengen.
In Massachusetts onderzoeken Andy en Paul een van Amerika's oudste plaatsen van Hoge Vreemdheid en ontdekken dat een oude Indiaanse vloek misschien nog steeds actief is.