CN Stories
CN Stories is het Cartoon Network merk voor rustgevende en hilarische audioboeken. In elke aflevering vertelt de verteller een verhaal uit de Cartoon Network wereld op een frisse, subtiele en immersieve stijl en voor alle leeftijden.
De kinderen zitten voor op een boot in een algenpoel en nu is het aan Mortimor, de vogel van Kelsey, om hen te redden.
Nicole probeert het schoolleven van Gumball iets te verbeteren, maar maakt alles uiteindelijk alleen maar erger.