Divided by Design
Echtpaar Ray en Eilyn Jimenez runnen ieder hun eigen ontwerpbureau en strijden om klanten op de drukke markt van Miami, maar wiens bod ook wordt toegewezen, hun klant komt altijd als winnaar uit de bus!