Dragon Striker
Welkom op Kal Asterock Deel I
Key komt aan in Kal Asterock en wil in zijn moeders voetsporen treden als de Dragon Striker.
De Bannerproeven komen eraan en de tijd dringt voor Key om zijn tama te leren gebruiken.