Evil by Design
Een driedelige documentaire over modemagnaat en beschuldigd seksueel roofdier Peter Nygård en de vrouwen die zijn tientallen jaren van misbruik overleefden.
Van de jaren 1970 tot het begin van de jaren 2000 doen hardnekkige geruchten de ronde over wat Nygård doet in zijn privéjet, op zijn bedrijfskantoren in Winnipeg, en vooral op zijn luxueuze eigendom op de Bahamas.