Eyewitness
Philip en Lukas zijn getuige van een moord; sheriff Helen Torrance neemt een moordzaak op zich.
Helen zoekt de hulp van agent Kamilah Davis; de jongens spijbelen en gaan naar een club in New York City.
Het huwelijk van Helen en Gabe wordt op de proef gesteld; Lukas veroorzaakt een schandaal om geruchten te overschaduwen.
Ryan moet zich bemoeien met een autopsie; Philip krijgt te maken met een onverwacht bezoek van zijn moeder.