Flipante Noa
Als aanvoerder van een team 'motorrijders' moet Noa beslissen of Charlie zich bij haar team voegt of niet. Raquel, van het andere team, probeert ze overstuur te maken, zodat ze de competitie kan winnen.
Noa besluit om als experiment een snor te dragen en haar vrienden zien haar aan voor een jongen. Noa houdt dit vol en merkt dat dingen heel anders kunnen zijn als je een jongen of een meisje bent.
Noa denkt na het lezen van een roman van Sherlock Holmes dat ze een zaak voor een rechercheur heeft gevonden, nadat Minerva van school verdwijnt.
Charlie maakt zonder het te weten een drankje dat Noa de krachten en eigenschappen van een hond zal geven. Charlie moet een tegengif maken, voordat Noa de hond de hele school op zijn kop zet.