Hometown Horror
Angstaanjagende verhalen over geesten en monsters die op de loer liggen in de donkere hoeken van een klein stadje in Amerika. Deze worden ontrafeld aan de hand van ooggetuigenverslagen en historische documenten.
Onder Hannibal in Missouri loopt een berucht grottenstelsel. Spookverschijningen zouden verband houden met duistere experimenten en vermiste kinderen.
In een stadje in Texas gaan verhalen rond over geesten van kinderen en duivelse poppen. Sommigen geloven dat er een oude vloek op het stadje rust.
In een bos bij Freetown in Massachusetts gebeuren vreemde dingen. Kwamen er duistere krachten vrij toen de oorspronkelijke bewoners werden verdreven?