I May Destroy You
Arabella is het trauma van twee maanden geleden nog aan het verwerken. Ze gaat naar een therapeut en treft later collegaschrijver Zain. Kwame spoort Damon aan om eens wat nieuws te gaan doen.
Arabella woont een praatgroep bij van Theo, die ze nog kent van school. In een flashback naar 2004 draait Theo de rollen om als seks met wederzijds goedvinden in rook opgaat.