John From Cincinnati
Net over de grens, in de vermoeide kustplaats Imperial Beach in Californië wonen drie generaties 'Yosts', surfende royalty's die buitenbeentjes zijn geworden en niet meer in de maatschappij passen.
His Visit: Day Two
Linc probeert tot de kern van de Yosts door te dringen. Shaun doet mee aan een surfwedstrijd, met onverwachte resultaten.
De Yosts worden nog steeds achtervolgd door paranormale activiteit. Mitch en Cissy stoppen er even mee. John maakt indruk op Kai.
John wordt door tuig in elkaar geslagen. Kai trekt met Butchie op. Vietnam Joe heeft een nieuwe patiënt voor dokter Smith. Shauns moeder Tina, een pornoster, komt aan in Imperial Beach.
Bill krijgt een vreemde opdracht van Zippy. Tina laat de Yosts weten dat ze weer in de stad is.
Butchie organiseert een weerzien van Shaun en Tina. John helpt Bill en Cissy om hun verleden onder ogen te zien.