Kamikaze
Before and after
Julie heeft het vreselijk moeilijk met het verlies van haar familie en weet niet hoe ze nu verder moet met haar leven.
Julie vliegt eindeloos de wereld rond omdat ze net zo wil verongelukken als haar familie.