LEGO City No Limits MAX
Ultiem Gamen
Just Jason wordt een echte boef, terwijl Bytz het opneemt tegen de hele stad in trefbal.
JustJason trotseert zijn angsten met een ultieme fietsstunt, terwijl Bytz het opneemt tegen laserdrones.