Met Paul Walker, Sam Chester
Het verhaal van Libby Squire, een 21-jarige studente, die werd ontvoerd en vermoord. Dit leidde tot de grootste klopjacht in de geschiedenis van de Humberside Police. Uiteindelijk wordt de slager Pawel Relowicz gearresteerd.