Made in Heaven
Tara Khanna en Karan Mehra krijgen de grootste bruiloft in Delhi. Angad Roshan, erfgenaam van het Roshan Cycles-imperium, trouwt met Aliya Saxena, een journalist. Volgens de Roshans is er iets mis. Tara en Karan moet onderzoeken wie Aliya echt is of er komt helemaal geen bruiloft. Geen betere manier om het bruiloftsseizoen te beginnen.
Star struck lovers
Harsimran Mann, een prinses uit Dubai, trouwt met Joginder Sethi, van de Sethi Hotel Group. Made In Heaven heeft Harsimrans favoriete Bollywoodster Sarfaraz Khan geregeld voor de eerste avond. Met een mogelijke Mann-Sethi-zakendeal staat er bij deze bruiloft veel meer op het spel dan je zou denken. En met Sarfaraz erbij kan de bruid alleen nog wegdromen.
Gayatri Mathur, een weduwe van in de 60, trouwt met Bijoy Chatterjee, een Bengaalse architect. Het is duidelijk een liefdevolle verbintenis die door iedereen wordt gesteund behalve door de belangrijkste mensen - haar kinderen. Aan de andere kant gaat Karans studievriend Bubbles trouwen met een man die Karan iets beter kent dan hij had gehoopt.
Priyanka Mishra trouwt met Vishal Shrivastava, een IAS-ambtenaar, en ze willen de bruiloft zelf betalen. De Mishra's zijn teleurgesteld dat ze niet met geld kunnen smijten voor de bruiloft van hun enige dochter tot hun schoonfamilie dat weet te veranderen. Kunnen Karan en Tara de balans bewaren tussen de ouders en de kinderen?
Sukhmani Sandana wint een wedstrijd die bepaalt wie met Jeet Gill mag trouwen, een rijke Indiër in het buitenland. De belofte van een Amerikaans leven als Amerikaanse echtgenote betekent veel voor een meisje uit Ludhiana. Tara en Karan weten dat dit geen prestigieuze bestemmingsbruiloft is voor Made In Heaven, maar je moet roeien met de riemen die je hebt. Het is tenslotte wat het is.
Geetanjali Sinha, afgestudeerd aan Wharton, trouwt met Nikhil Swarup, een dokter in Londen. Zo'n eenvoudige bruiloft komt op het perfecte moment. Tot blijkt dat Geetanjali een manglik is. Tara en Karan zijn niet de geschiktste mensen om te schipperen tussen bijgeloof en logica.