Mare of Easttown
Mare verhoort verdachten in een gruwelijke moordzaak. Ze heet Colin Zabel, een rechercheur die is opgeroepen om te komen helpen, koeltjes welkom.
Op basis van telefoongegevens gaan Mare en Colin met een onverwachte verdachte praten. Richard voelt zich geroepen om Mare raad te geven over familiezaken.
Colin zet een plaatselijke priester onder druk over zijn verleden. Een anoniem telefoontje geeft Dawn hoop dat Katie misschien nog leeft.