Mosaic
De gevierde kinderboekenschrijver Olivia Lake raakt bevriend met kunstenaar in spe Joel en heeft een klik met Eric, een oplichter.
Moving Forward, Not Back
Zijn relatie met Olivia wordt intenser. Eric twijfelt of hij zal zeggen wat zijn oorspronkelijke bedoelingen waren.
Erics zus Petra doet navraag bij de politie over de zaak van Olivia en gaat naar het zuiden om Joel om hulp te vragen.