Olive Kitteridge
Henry, de echtgenoot van Olive, werft een jonge, onschuldig ogende assistente aan. Olive biedt steun aan een kennis met een depressie.
Olive reist naar New York om er Christopher te bezoeken. Olive en Jack Kennison smeden een onwaarschijnlijke band.