Pati
Pati wordt uit haar appartement gezet en Sony valt ook bij haar binnen. Ze wil meer geld lospeuteren voor Julita's vermeende schulden.
Pati ontmoet Agata en Marek Rulewski, die haar broers en zussen willen adopteren. Het echtpaar doet er alles aan om in de gunst van het meisje te komen.
Pati helpt Krystian om de sporen van de misdaad uit te wissen. Inspecteur Molęda vermoedt dat Cichy iets te maken heeft met de verdwijning van Sony.
Pati staat voor een moeilijke beslissing. In het belang van de kinderen geeft ze een positief oordeel over de Rulewski's voor de rechtbank.
Pati wil koste wat het kost haar broers en zussen bereiken. In een vlaag van wanhoop steelt ze een auto om in Warschau op het vliegveld te komen.