Preacher
Met Dominic Cooper - "Preacher" is gebaseerd op de populaire comicbooks met dezelfde naam en is een bovennatuurlijk, bizar en duister comedydrama over een predikant uit het westen van Texas genaamd Jesse Custer, die is bezeten door een mysterieuze entiteit waardoor hij over ongewone krachten beschikt.
Jesse probeert een "goede predikant" te zijn, maar weet niet dat een mysterieus duo achter hem aan zit. Ondertussen maken we kennis met de enigmatische Cowboy.
De mogelijkheden
Jesse wordt geholpen door Cassidy om zijn nieuwe krachten onder de knie te krijgen. Tulip heeft nieuwe informatie en probeert Jesse ervan te overtuigen dat hij wraak moet nemen.
Jesse sluit een weddenschap met Quincannon die hij niet kan weigeren. Cassidy probeert de engelen op afstand te houden en Tulip wil voor gerechtigheid zorgen in Annville.