R.J. Decker
Fotograaf en ex-gedetineerde R.J. Decker wordt privédetective in Zuid-Florida, waar hij mysterieuze zaken oplost met hulp van zijn journalistieke ex, haar vrouw die bij de politie werkt, en een mysterieuze vrouw uit zijn verleden die hem kan helpen, of juist zijn einde kan betekenen.
Emi schakelt R.J. in om de verdwijning van de zoon van een rijke uitbater van afkickklinieken te onderzoeken, terwijl Mel en Catherine ontdekken dat ze anders denken over opvoeding en financiën.
R.J. belandt in een moordmysterie op een huisvrouw. Catherine is bang dat R.J. te close met Emi wordt.
R.J. helpt een vrouw de waarheid over de dood van haar vriend te ontdekken. Intussen duikt een gevaarlijk figuur uit R.J.'s verleden op, belust op wraak.