Sadie Sparks
Deze bovennatuurlijke, vrolijke serie draait om Sadie, een veertienjarig meisje. Haar leven is allesbehalve doorsnee, nadat ze ontdekt dat ze eigenlijk een tovenares is. Of liever gezegd: Een tovenares in opleiding. Ze krijgt een magische mentor toegewezen om haar te begeleiden en te trainen, in de vorm van Gilbert: Een heel oud en chagrijnig konijn. Sadie vindt het geweldig cool om magische superkrachten te hebben, maar niemand had haar iets verteld over de kleine lettertjes. De middelbare school is al zwaar genoeg zonder opleiding in magie! Desondanks vormt dit aparte duo de perfecte magische match.